Stäng

Skickar ditt telefonummer.

Tack, vi hör av oss till dig så fort vi kan!

Ett fel uppstod. Vänligen kontakta oss på: 0771-40 30 01.

Telefonnumret får endast bestå av siffror.

Kontakta oss

För att kunna skicka frågor om ditt ärende eller medlemskap till oss, måste du vara inloggad på Mina sidor eller Mitt medlemskap. 


Ersättning 

Har du frågor om dina tidrapporter, utbetalningar, intyg, brev, specifikationer eller annat som har med din ersättning att göra, då ställer du dem via "Mina sidor".

Logga in på: Mina sidor

 


 

Medlemskap

Har du frågor som rör ditt medlemskap, till exempel betalsätt, OCR-nummer, eller om du vill ändra dina kontaktuppgifter, då ställer du dem via "Mitt Medlemskap".

Logga in på: Mitt Medlemskap

 


 

Teknisk hjälp

Telefonnumret får endast bestå av siffror.
Tack, vi hör av oss till dig så fort vi kan!

Telefonnummer:
0771-403001

Telefontid:

Måndag-fredag 9-11
Måndag-torsdag 13-14


När du ringer till vår kundtjänst:

Det finns tre olika val som du kan göra:

  • Tryck 1: för frågor om ersättning.
  • Tryck 2: för frågor om medlemskap eller din avgift.
  • Tryck 3: om du ringer från en myndighet eller som arbetsgivare.

Handlingar och ansökningar skickas till:

Transports a-kassa, FE 19, 930 88 ARJEPLOG

Tidrapporter/kassakort skickas till:

Transports a-kassa, FE 19, 930 87 ARJEPLOG

Huvudkontor:

Transports a-kassa, Box 714, 101 33 STOCKHOLM

Besöksadress: Om du vill besöka huvudkontoret eller något av våra lokalkontor, ring och boka tid innan så det finns någon på plats som kan hjälpa dig.

Vi har lokalkontor på följande orter.

Gävle, Jönköping, Karlstad, Kristianstad, Linköping, Umeå, Luleå och Uppsala