Registrera dig på Kivra

Varför digitala brev?

Vi är idag cirka 90 000 medlemmar och sänder ut cirka 45 000 brev varje månad. För att minska mängden papper och därmed vår miljöpåverkan skickar vi brev och fakturor digitalt via Kivra. 

 

För att kunna få dina brev och fakturor digitalt måste du skaffa en digital brevlåda. Det gör du enkelt på www.kivra.se. Självklart är det kostnadsfritt för dig som användare att både registrera dig och använda tjänsten.

Vad är Kivra?

Kivra är en digital brevlåda där du kan ta emot digitala brev, avier och utskick från a-kassan och från andra företag och myndigheter.

När du får ett brev i Kivra, så får du på en gång en avisering om det via mail.

 

Miljövänligt och hållbart

Att erbjuda våra medlemmar en digital brevlåda ser vi som ett naturligt sätt att minska den klimatpåverkan pappersutskick innebär.

Genom att Transports a-kassa börjat använda digitala brev och avier istället kommer stora mängder papper kunna sparas.

Bär med dig brevlådan

Eftersom Kivra är en digital tjänst så har du tillgång till din brevlåda var du än är.

Oavsett om du använder din mobil, surfplatta eller dator kan du logga in och komma åt din post var du än befinner dig.

Har du frågor om Kivra?

Ring Kivras support på 0770-45 70 00
eller maila på support@kivra.com